Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Pluskunder får hjälp på plats under valturnén: ”Vi vill visa alla fördelarna”

Många av TH:s Pluskunder utnyttjar inte fördelarna med en digital prenumeration fullt ut. Andra hör av sig och tycker det är krångligt att logga in. Därför kommer Johanna Stenström och hennes kollegor att ha en "Logga in Akut" på alla orter som för besök av vår valturné.

Annons
Johanna Stenström, marknadskoordinator vid Mittmedia.

Allt fler läsare tecknar digitalt abonnemang. Men det är långt ifrån alla som ser till att få full valuta för pengarna. Förutom alla fördjupande artiklar på webben finns den bläddringsbara e-tidningen, söndagstidningen och återkommande temabilagor om till exempel jakt eller hälsa. I somras blev den interaktiva kryss- och korsordsbilagan mycket uppskattad. En pluskund har också tillgång till allt innehåll på närmare 40 sajter och appar i Sveriges lokalnyheter, som är en del av Mittmedia.

– Ibland när prenumeranter ringer och behöver hjälp med inloggningen ber de nästan om ursäkt för att de inte klarar det på egen hand. Så ska ingen behöva känna! Det säger Johanna Stenström som är marknadskoordinator vid Mittmedia. Hon eller någon av henens kollegor kommer att finnas med på våra valdebatter för att sprida kunskap om den digitala prenumerationens fördelar.

– Vi vill visa alla fördelarna. Vi kommer att finnas på plats med en "Logga in Akut". Det är bara att ta med sin mobil, surfplatta eller dator så hjälps vi åt att lösa problemet.

Läs även: Vi håller valdebatt i alla länets kommuner: ”Vi ska se till att väljarna får svar på sina frågor”

Mer läsning

Annons