Han gick obesegrad genom grundomgången och mötte en finne i finalen. Som inte kunde stoppa Ronny…
Första EM-guldet till RonnyEn härjedaling var starkast när SM i armbrytning avgjordes i Vimmerby. Ronny Dahl från Lillhärdal…
Ronny tog sitt nionde SM-guld – gick obesegrad genom tävlingenLillhärdals armbrytare Ronny Dahl vann ganska enkelt med högerarmen när det bjöds in till…
Ronny starkast i Arjeplog Lillhärdals och hela Härjedalens starke man, Ronny Dahl, är tillbaka bland världseliten i…
Dahl bryter sig in i toppen – starkt VM från härdalingen– Efter finalen var jag besviken men nu känner jag bara glädje.
EM silver med fel arm Att det blev ett förhållandevis magert resultat för Ronny Dahl var kanske inte så konstigt. Han har…
Ronny Dahl femma i SM i Piteå - trots nyopererad handLänsduon Patrik Berg och Ronny Dahl blev utan medalj vid EM i armbrytning i Grekland.
Stentufft motstånd fällde länsduon i EM i Grekland: "Östatskillarna är hemskt bra"Ronny Dahl från Lillhärdal laddar för EM i armbrytning under tisdag och onsdag. Tävlingarna avgörs…
Ronny Dahl starkare än någonsin – ligger ändå lågt inför EMAlexander Gustafsson har sin mormor på plats i Globen i kväll – en person som varit ett stort stöd…
Här är mormors vackra hälsning till Alex inför fajten i Globen: "Du är en vinnare"Sporten var på plats under lördagens invägning dagen innan den stora UFC-fajten för Alexander "The…
Se filmen från UFC:s invägning i Globen: "Gjorde utfall mot sin motståndare"Matchveckan mellan Gustafsson och Teixeira har aldrig präglats av något "trashtalk". Enligt…
Glover Teixeira redo för krig: "Alex kommer definitivt förlora på söndag"Alexander Gustafsson har ett stort stöd från sin familj inför söndagens fajt. Galan i Globen…
Mormor vägrade släppa taget om Alex – nu stöttar hon honom på plats i Globen: "Backar honom alltid"På söndag går han match i Globen. Arenan som ligger vägg-i-vägg med Tele2 Arena – där han sist…
Alexander Gustafsson inför ödesfajten: "...då gråter jag mig till sömns"Boxningstränaren Håkan Pettersson såg potentialen i Alexander "The Mauler" Gustafsson när den då…
Här startade The Maulers resa mot toppen – första tränaren berättar: "Vi såg chansen att rädda honom"Med endast fyra dagar kvar till den stora UFC-fajten i Globen har Alexander "The Mauler" Gustafsson…
Mitt i babylyckan – The Mauler isoleras från sin familj inför fajten i Globen: "Speciell situation"Tårarna i Tele2 Arena har torkat. Den 28 maj ska Alexander "The Mauler" Gustafsson visa sina…
Här är tränarens hyllning till "The Mauler" inför ödesfajten: "Han är eld just nu"Glover Teixeira har krossat många hemmafajters genom årens lopp. Nu vill han sätta stopp för…
Teixeira vill sänka "The Mauler" i Globen: "Får se hur han hanterar pressen från fansen"Alexander "The Mauler" Gustafsson är redo för ett fullsatt Globen den 28 maj. Och denna gång tänker…
Här är "The Maulers" hälsning till hemmafansen: "Alla kommer att må bra och sedan firar vi"Alexander "The Mauler" Gustafsson gav ett fokuserat intryck när han mötte sin kommande motståndare…
Hör "The Maulers" tankar inför fajten: "Att bli pappa kommer göra mig bättre på alla plan"Alexander "The Mauler" Gustafsson drömmer om en returmatch mot Jon Jones. Då passade hans kommande…
Här är "The Maulers" passning till Glover inför UFC-fajten: "Du kommer inte att vinna"UFC är tillbaka i Sverige. Alexander "The Mauler" Gustafsson ställs i dag öga mot öga med sin…
LIVE: Följ allt från UFC:s presskonferens i Globen inför The Maulers fightBoxningen fungerar som en ventil. När haussen kring hans person och kändisskap blir för…
Jon Henrik i ringen: "Här är det tillåtet att fightas. Det passar mig"Lie de Keiser från Ytterhogdal, som boxas för BK Älgen i Östersund, gjorde comeback efter fem års…
Succécomeback för KeiserNågot vidare roligt minne blev det inte. Alexander "The Mauler" Gustafsson förlorade mötet med…
"The Mauler" förlorade på Tele2